System B2B klasy CRM dla innowacyjnego modelu biznesowego

PODSUMOWANIE

Opracowaliśmy koncept aplikacji, architekturę systemu, specyfikację techniczną oraz wyprodukowaliśmy i wdrożyliśmy dedykowany system CRM. System odpowiada innowacyjnemu modelowi biznesowemu naszego klienta.

NASZA ROLA
  • Warsztaty z klientem
  • Analiza biznesu: audyt & specyfikacja
  • Utrzymanie +umowa SLA
  • UX/UI Design
  • Web Development
  • Dedykowany CMS
  • SMS & VOIP Integracja
WYZWANIE
Dynamiczny rozwój firmy wymuszał zmiany organizacyjne. Powstała konieczność przeniesienia całej działalności operacyjnej firmy, pracującej do tej pory na arkuszach Google, do nowego systemu. Potrzeba wprowadzenia rozbudowanego systemu do sprzedaży i zarządzania relacjami z klientami.
INSIGHTS
Klient tworzył innowacyjny model biznesowy dla swojej firmy. Po przeglądzie i analizie funkcjonalności ponad 30 systemów CRM i aplikacji dostępnych na rynku doszedł do wniosku, że żaden nie spełnia jego wymagań, a koszty wdrożenia zaawansowanych gotowych rozwiązań są bardzo wysokie..

ROZWIĄZANIE

Dogłębna analiza sposobu pracy, procesu sprzedaży i obsługi klienta. 1,5 miesiąca warsztatów i spotkań z pracownikami każdego szczebla firmy, w celu zrozumienia specyfiki pracy i mechaniki innowacyjnego modelu sprzedaży. Na tej podstawie zaprojektowaliśmy architekturę systemu umożliwiająca procesowanie sprzedaży oraz zarządzanie relacjami z klientami. Dodatkowo powstały moduły dla działów operacyjnych, które domykały work flow całej firmy. Powstał dedykowany system CRM.

ZAINTERESOWANY? DAJ NAM ZNAĆ, JAK MOŻEMY CI POMÓC - ZADZWOŃ +48 605679337 LUB